torsdag 13 september 2007

Why am I soft in the middle but the rest of my life is so hard? (Paul Simon)

Allvarligt talat - mitt liv är inte svårt men jag hörde sången idag och tycker att just den textraden av bodyguard är så bra! Det ser inte så ljust ut för Beatlesmaifestet (känns som en följetong redan detta) för jag började på en Läckberg idag...

Nu ska jag koka potatis. Det är ungefär det jag kan i matlagningsväg känns det som så här på vardagarna i alla fall. och steka korv. kulinariska höjder. nej. men mättande. Ska jag städa? -Kanske, men mest troligt kommer jag att göra annat nyttigt i stället - som att betala premien på nya tidningsprenumerationen (Språktidningen).

Hej så länge,
Elinor

3 kommentarer:

Frida sa...

Ja premmennerar okso på språk tiningen! :)

Elinor sa...

är den nå bra då?

Frida sa...

Jo, den är bra. Ganska lättsam, med mestadels korta artiklar.