torsdag 23 augusti 2007

Torsdag

Jag kan inte fatta att det aldrig blir helg någon gång! Hur svårt kan det vara? Ge mig en helg - NU! Annars.

I kväll lovar jag att ligga i min nya IKEA-säng (svan-nånting heter den och är superskön) hela kvällen och läsa Linderborgs bok. Tack för de braa kommentarerna. Jag har undrat lite över hur jag ska fylla en bokblogg om jag inte hinner läsa så mycket böcker som jag orkar men har bestämt mig för att inte skriva om gamla läsningar för det verkar så trist. Jag kommer alltså emellanåt att skriva tråkiga mellan-böcker-inlägg som ni kan bläddra förbi om ni vill. Jag är bara så himla pratsam. Pinsamt men sant.

Kanske kan jag läsa någon dikt och blogga om den? Hm. Just nu är mitt huvud fullt av Emmor och Sandror och Eve-linor för jag har fått två sprillans nya klasser. Kul. Men. utmattning thy name is names (eller nått).

Nu ska jag skriva brev (riktiga sånna som man sätter frimärke på) med Ella.
Later dudes!

1 kommentar:

Frida sa...

Hörru Elinor, om jag skulle skaffa en blogg, vad skulle den i så fall kunna tänkas heta? Jag kommer inte på nåt...Yllenyllet? Fridaargh? Fridface? För övrigt verkar jag ha en användare som heter Grönskägg eftersom jag registrerade mig på en blogg inför en parallellstickning i sommar. Där ser man.