lördag 11 augusti 2007

Att ha eller inte ha - blogg?

De sista skälvande dagarna av sommarlovet är här. Puh. Jag kräver minst tre veckor till!! För att undvika att tänka på stundande mötesplaneringsutvecklingspedagogiskbasenhetsplansskrivande måndag har jag bestämt att jag ska prova att ha en blogg.

Here goes.. Just därför vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men bloggen kommer i första hand att handla om böcker. Jag gillar dem.

Nu ska vi strax brotta ner barnen i säng så jag skriver mer en annan gång. Nu är jag i alla fall på gång. Eller?

Vi får se.

oj.

Jag insåg just att detta inlägg inte alls - överhuvudtaget- nämner någon som helst bok. Nåja. Det kommer. Kanske?

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Grattis till din blogg!! Kul att ha fått en bloggkompis - även om du dög bra redan IRL...
Lycka till med bloggandet!

Elinor sa...

Tack!