fredag 28 mars 2008

Umeå och On Chesil beach

Vi har varit i Umeå hos min rare broder och hans sympatiska sambo. Där träffade vi också min snällsyster och hennes trevliga sambo och skygga katt. Vi var och såg på Henrik Schyffert som pratade om 90-talet. Vi var även på restaurang. Snällsyrran och hennes dito sambo var barnvakter. Tack!

Jag tänkte också skriva några ord om boken av Ian McEwan som jag läst. Den var bra. Men kort. 166 sidor bara! När jag läst ut den kändes det som om jag missat något eller som om jag läst en novell. Konstigt. Visst ska en bok vara typ 300 sidor? Minst. Jag tycker ändå att ni ska läsa boken för den är klart läsvärd. Den handlar om ett par som gift sig och om deras olika känslor inför bröllopsnatten...

Jag kan verkligen inte uttycka mig idag så jag tror att vi ska åka lite skridskor i stället...

På återbloggande!

Inga kommentarer: