fredag 7 december 2007

Kall som granit forts.

Några små observationer jag gjort medan jag läste boken och som kan vara eller inte vara intressanta för er att veta:
  1. Huvudpersonen Logan har fått en patrullerade polis som kallas "stenkrossaren" som assistent och alltiallo. Det visar sig senare att Stenkrossaren är en riktig heting!! Jag blev lite överraskad faktiskt..
  2. Logans överordnade Insch äter godis hela tiden (jag blev grymt sugen på colaflaskor när jag läste boken - farligt..)
  3. Logan har ett smeknamn "Lasarus"

Nu är ni väl rejält intresserade av att läsa boken? Nu ska jag se klart på idol för någon kommer att vinna snart tror jag. Sen är det ZZZZZZZZZovaaaaaaaaaaaaaaa. Skönt. Godnatt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

helt riktigt, om ryktet är sant så var det nån som vann. fan va du är smart. jävla idolprogrammet bara dånar på jobbet, eller dånade då. men jag hittade p3 rytm och krämade upp ljudet i lurarna och poppade på jobbet, så vafan...
det verkar vara en najs bok det där, tyvärr har jag inga julklappsönskningstips att ge, inte just nu i alla fall

Anonym sa...

jag tror en av blondinerna vinner.