tisdag 11 december 2007

Hemmatid

Det lät - när jag läste igenom mitt inlägg - som om jag gör en massa saker hemma och är värsta effektiva frun men jag vill bara säga att så är det nog inte riktigt. Hm. Jag tror att jag är ganska så bra på att återhämta mig hemma också men jag tycker ändå att mitt resonemang håller hyfsat bra.

Det är förstås också återhämtande att få vara med sina barn och mysa...

Ja, jag hade nog några luckor i mitt förra inlägg men ni fattar principen? Eller??

Nu ska jag hämta barna och jag hoppas att de är på myshumör.

Hej då för idag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du är väldans effektiv Men jag är ju förstås partisk i frågan.

Annas resa sa...

Jag gillar ditt resonemang i förra inlägget! Inte-så-effektiv-tid är vad jag tränat mig på under de senaste nio månaderna, för innan det var det mest super-effektiv-tid jämt och ständigt. Och du vet ju vart det ledde...
Men arbetsplatsförlagd tid... jag dissar starkt!
Kram,Anna

Anonym sa...

Jag håller med om att man inte behöver ha arbetsplatsförlagd tid bestämd av rektor men jag tycker att det är skönt att själv ha bestämt hur mycket jag ska vara på jobbet (ungefär i alla fall) annars skulle det vara svårare att lämna barnen på dagis när jag inte har lektioner och jag skulle behöva jobba ännu mer på kvällarna. :)