måndag 14 januari 2008

läsning...

Kära blogg,
Just nu läser jag tre! böcker samtidigt. Kanske ska jag säga att jag INTE läser tre böcker för alla tre verkar ha "stannat av" - förmodligen p g a att jag läser dem samtidigt - och jag kan inte bestämma mig för någon av dem. Puh. Snacka om i-landsproblem. Buhuu stackars mig som inte kan bestämma mig för vad jag vill läsa... hehe. Tyvärr måste jag också ...jobba...puh och därför har jag inte orkat läsa så mycket som jag skulle vilja för att komma mig in i någondera bok. (kan man verkligen säga "någondera" - ska det vara "ingendera" eller? Det är sent och måndag - det är min ursäkt...)

I morgon kanske jag har bestämt mig... Vi får se. Nu ska jag göra T och vara trevlig med Hus-banden.

3 kommentarer:

Annas resa sa...

Men du har ju i alla fall två riktigt bra på gång! Jag är nyfiken på att höra vad du tycker om Caipirinha...

jeps sa...

Nu har jag en blog! Blir du nöjd då? mysocalledlifeasjeps.blogspot.com

Jag vill ha många kommentarer

Lea sa...

Men du vilken nostalgiöverdos man fick av boktipset.
Nu kommer man ju att "ninna ninna ninanna" flera dagar efter det här. Vi ses i morgon!
/Lea