lördag 5 april 2008

Snart är jag med bok igen!

Jag har beställt böcker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurra!!!!!!!!!!!!! Det blev inte något bokköpsförbud (jag hade tänkt det ett tag men så insåg jag att det inte gick). Vi har beställt:
  1. Lord of the Bow - Conn Iggulden
  2. The border trilogy - Cormac McCarthy (tre böcker i en - över 1000 sidor!!)
  3. En halv gul sol - Adichie, Chimamanda Ngozi
  4. Lust - Clara Jonsson (pseudonym)

Hoppas de kommer SNART!

Men i morgon är det jag som står vi dörren när bibblot öppnar för jag kan ju inte vänta en hel vecka - eller?

3 kommentarer:

Annas resa sa...

Inte går det ju att låta bli att köpa böcker ju!!! Bra att du sansade dig.

Jag försökte mig på en Ian Rankin i mp3n, men det gick inte så bra... Den hängande trädgården, är det en av hans sämsta, eller?

Elinor sa...

Jag känner mig nöjd med att ha bestämt mig för att fortsätta köpa böcker. Jag tror att du kan hålla dig ifrån Rankin för om jag kommer ihåg rätt var det väl en av de bättre böckerna? Det var länge sedan jag läste just den boken så jag kan ha fel. Däremot har jag ju en aversion mot ljudböcker så jag hoppas att det var därför du inte gillade den?? Jag lyssnar just nu på Al Franken i min walkmantelefon och det gillar jag för han har typ ett talmanus och då går det visst bra för mig. Radioteater funkar också tycker jag - det verkar bara vara ljudböcker som jag ogillar. Hm. Jag kanske är "utpräglat visuell" av mig??

Anonym sa...

Vad tyckte du om Clara Jonssons bok? Jag funderar själv på att beställa Begär av henne nu, men är lite osäker...