lördag 12 april 2008

puh...


Idag är första dagen av resten av mitt motionerande...eller? Nu ska det bli andra bullar!

Förut - kanelbullar
Idag och resten av våren - hurtbullar!!

Jag har idag


  • promenerat (det var inte så svårt eller jobbigt)

  • lunkat (jobbigare)

  • småjoggat (skitjobbigt)

  • promenerat igen

  • lunkat

  • promenerat

  • osv

  • osv

I 45 minuter. Så det så. Och allt kommer sig av att jag...



  1. Var lite arg

  2. inte har någon bok som jag vill läsa

  3. ska vara med i Sjulsmarksjoggen i juni (se bild: Sjulsmark)

Nu är jag inte arg längre - bara matt. För min omgivning är detta tillstånd nog säkerligen att föredra? Ikväll hoppas jag på att göra ingenting och kanske se någon bra film på datorn.


Ha det hurtigt!

5 kommentarer:

Lea sa...

Herregud så duktig du har varit!

Anonym sa...

Heja heja!
Jag börjar hurtbulla på måndag. Kanske.

jeps sa...

Jag är djupt imponerad!!!

Elinor sa...

Visst är jag duktig! Och visst är det lite skönt med träningsvärk... Eller??

Annas resa sa...

Har precis lånat "Shantaram". Hade du läst den? Mitt läsande går trögt just nu, sitter hellre framför datorn eller virkar, vi får se om jag kommer igenom den någon gång.