söndag 6 april 2008

Bibblo



Nu har jag lånat:

  • Life of Pi av Yann Martel (jag har faktiskt inte läst den tidigare - fastän man kunde tro att jag skulle vara en sån som läst den...eller?)


  • Saturday av Ian McEwan (alla böcker jag läst som McEwan skrivit har varit bra så jag hoppas och tror att denna inte är något undantag)


  • Norwegian Wood av Haruki Murakami (jag fick blodad tand av "Kafka på stranden "så jag tänkte prova den här tills jag får låna "Fågeln som vrider upp världen" av syrran)


  • Doroteas sång av Rosa Regàs (en slamkrypare som jag bara fick syn på och tänkte prova)

Är det nu någon av ER här i cyberrymden som läst någon av dessa böcker och kan rekommendera mig vilken jag ska börja med så skriv gärna en liten kommentar!

Trevligt helgslut till er alla!

1 kommentar:

Annas resa sa...

Jag älskade "lördag"!!! Bara myste mig igenom hela den. Men den var lite seg att komma in i och squashmatchen var nästan oändlig, men jag ger den ändå glatt en femma!