torsdag 28 augusti 2008

Hej Cyperspejs - ett boktips!

Jag skriver det här till ER - kära läsare - men lika mycket till mig själv eftersom jag ibland har en tendens att glömma bort braiga boktips som jag får. Detta boktips har jag fått av en kollega. Tack! Here goes:

-Boktipset är:

Idéernas grotta av José Carlos Somoza


Läs den! Det ska jag (jag lovar)

Nu ska jag jobba lite mer men glöm inte att kolla in min blogg ibland för det kan finnas BOKTIPS lite här och var!
Man vet aldrig vad som dyker upp...
-En Snark kanske??(kommer ni ihåg det mytomspunna odjuret?)
I The Well of Lost Plots finns många fina odjur som t ex Grammasites - parasiter som livnär sig på grammatik (ett exempel är the Adjecitvore som äter... adjektiv förstås). Om ni har konstig humor och gillar böcker så MÅSTE ni läsa serien om Thursday Next tycker jag.

Au Revoir amis!

Inga kommentarer: