fredag 22 augusti 2008

Jag har gjort sås - igen!


Ja, jag vet. Jag tjatar lite men jag måste säga att jag lyckats med min sås. HURRAAAAAh! Jag gjorde en lasagne nästan alldeles själv. Jag vill bara tacka två fina personer som gjorde det möjligt:
Kalle som läste recept, rev ost och var moraliskt stöd
och
Anna som fick mig att tro att bèchamel var lätt och därför gjorde så att jag vågade.
Ett speciellt tack går också till Barnen (förstås) som gillade maten!
Vem vet - kanske är det en annan sås tur nästa gång - kanske... currysås??? Vad tycker DU att jag ska göra?
Nu är det FREDAG! och jag ska slappa, slappa, tralla lalla lalla la slappa!
Trevlig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du ska göra något med kyckling och curry *asgarvar* Grattis till såsen, jag sa ju att det inte var så svårt ;-)

Elinor sa...

:)

Anonym sa...

Jag blev så inspirerad av din bedrift att jag gjorde lasagne igår. Eller snarare rev jag ost, morötter osv. och kom med glada tillrop medan Maria gjorde det mesta av jobbet. Men god lasagne blev det!