måndag 29 september 2008

Idag...

Har inte mycket hänt. Det är rätt så skönt faktiskt. Tyvärr berikas inte bloggen av detta faktum. Synd.

Jag ska skärpa mig och redan i morgon bitti ska jag försöka skapa konflikter i mitt behagliga men ur bloggsynpunkt ointressanta liv. Jag ska kanske till och med försöka mig på att bli modeintresserad (de som skriver om mode har tydligen grymma läsarsiffror!) eller kanske ska jag komma till insikt och typ byta religion eller politisk åskådning?? Allt för ER - kära läsare (om ni finns?? - Hallå! Är ni där eller?? Kommentera!! Nu!)

Vi får se vad morgonrodnadens Eos bringar och kanske får ni också uppleva detta...

- So tune in tomorrow for another harrowingly exciting episode of Inteutanminbok!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

En tänkbar konflikt kan ju annars vara vem av oss som tar Moa till träningen i morrn! Kanske lite trivialt i jämförelse med religion men det är i alla fall en början :)

Lea sa...

Men alltså nu hettar det till i bloggosfären eller vad man nu kan kalla det.
Ser fram emot med spänning....

Anonym sa...

Men jag läser ju din blogg hela tiden! Det är ju du som aldrig skriver... ;)

Haha. Kommer ni hit i helgen, oder?

jeps sa...

Ser fram emot fortsättningen. Kan dock inte klaga på uppdateringarna då min egen blogg håller på att självdö. :)