fredag 22 februari 2008

SPÅÅÅRRRRT- LÅÅÅÅVVVVVVVVVVV!


jAG ÄR Så nÖJD!! För nu är det här - ett nytt härligt sportlov - väntar oss lärare (det BÄSTA yrket!). Så här på fredag breder det ut sig som en lång skön flod av lediga dagar och roliga möjligheter och vi har börjat med att bygga ett snöfort, åka pulka och köra spark runt kvarteret. Så här på kvällen har jag tänt en brasa i öppenspisen och Kallemannen står och diskar. Kan det bli bättre?

Här är en inspirationsbild från förra årets sportlov.

Ha en skön helg allihopa!

3 kommentarer:

Lea sa...

Vår hemlighet...hm.. förra sommaren sålde jag på loppis mer än 6 gånger.
Rensar ut på sommaren sånt jag inte vill ha kvar, försöker aldrig köpa något dyrare än vad jag vet att jag kan sälja det vidare för. Låter kanske snålt men på det sättet kan man byta saker då och då utan att det svämmar över...det gör det iofs i alla fall i sommarstugan. Härligt med lov!!!
Ha det bra själv och ladda batterierna ordentligt.
/Lea

Frida sa...

...och jag ska jobba i helgen.

Annas resa sa...

ha en skön vecka! Underbart att få vara tillsammans hela familjen så länge.