torsdag 7 februari 2008

Roliga sidor - tips...

Kolla in Library thing! Där kan du lista det du har i ditt bibliotek och hitta tips från andra med liknande (konstig?) smak. Det är dessutom roligt.

Om du inte gillar det är du konstig...och då kan du ju kolla in Neil Gaimans sida - som är super (för oss konstiga människor)..

det var allt för idag och tänk på ...

- Den som sa det, han va det .... på nittonhundratalet!

(så säger de i skolan berättar vår sjuåring...huuuu...känn hur gammal du är ....)

6 kommentarer:

Anonym sa...

...i'm ooooooooooooooold!

Anonym sa...

nu bloggar även jag!
www.musikmakestheworldgoaround.wordpress.com

Anonym sa...

http://musicmakestheworldgoaround.wordpress.com/
ska det vara....

Lea sa...

Jag kände mig VÄLDIGT gammal idag på en lektion.
En elev satt och nynnade på
"We are the world"(den gamla världsplågan)och ungefär alla dök på henne och sa:
-Vad sjunger du för kufig låt?
Jag tror att det bara var jag som hade hört den. Hm, om jag hade...

Frida sa...

Skriv i blåggen!

(Haha, nu får jag piska dig och inte tvärtom!)

Elinor sa...

Ok, men jag JOBBAR faktiskt jättemycket nu... (så får jag bortförklara mig och inte tvärt om!) Snart! I promise.