måndag 5 oktober 2009

Fortfarande sjuk...

och inte ens på jobbet! Dubbelblä. Jag har läst ut Oryx and Crake och även Geniet av Baldacci. Jag vet inte hur noga jag läste Geniet men den var oerhört lättläst och kanske skummade jag lite i slutet (bara för att få se hur det gick). Jag tror att jag ska läsa Vi, de drunknade nu för jag orkar inte jobba (rätta osv.) och jag orkar inte städa och jag tänkte vara smart och vila idag för att kunna gå till jobbet i morgon och vara frisk! (hoppas!)

Nu orkar jag inte skriva mer just nu men jag återkommer nog till Oryx... för det var en bra och tänkvärd bok! Läs den!

1 kommentar:

frida sa...

Jag lyxade med att köpa en tidning igår: Vi läser. Jag kan rekommendera den, och tycker att du ska ta och köpa några (bra) tidningar att läsa nu när du är sjuk. Karavan är bra men brukar inte finnas i butikerna, Filter är bra (de få nummer jag har läst iaf) och sen finns det säkert en massa andra som är läsvärda.
kram