torsdag 2 april 2009

Long time...


No see...



Uppehållet beror såväl på orsaker som följder och konsekvenser. Analysarbete pågår... Strukturella förändringar implementeras i kontexer och inspektion av inter- och metatextuella förhållanden kan eventuellt påvisa orsakssamband.



Oh, well...


Jag har förstås gjort saker under mitt blåguppehåll - men vad säger jag inte! Ha!


Ok, du övertalade mig: Jag har läst böcker. och andra saker som jag inte kommer ihåg just nu. Jobbat förmodligen. och hållit i födelsedagsfiranden och ätit våfflor o dyl.


De böcker jag läst men inte skrivit om är som följer:


"Fienden" av Lee Child


och


"Prickskytten" av samme författare


och


"Den som dödar draken" av Leif GW Persson



Jag orkar inte skriva om dem just nu men de var bra som underhållningsböcker och om ni är ute efter underhållning så rekommenderar jag er att läsa Leif GW Perssons bok. Huvudpersonen i boken heter Bäckström och han förnekar sig aldrig! (ja! Jag vet att Bäckström inte finns i verkligheten) Mer säger jag inte men upplev gärna för er själva den Bäckströmska visheten och charmen...


Jag återkommer snart men nu ska jag ha lektion (nationellt prov "speaking"). Hehe...

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Du... jag har problem... Jag har slutat läsa!!! jag fattar inte vad det är med mig!!! Hjälp sökes.

Elinor sa...

Hej,
Jag brukar ibland "sluta läsa" och då löser jag korsord och ser på TV i stället. Jag tror att jag då brukar vänta tills en favoritförfattare släpper en ny bok och sedan läser jag den och resten går av bara farten. Hoppas att det släpper snart - din läsolusta menar jag.