söndag 26 april 2009

läst ut boken!

Yeppeiyyeyy eller jaha,
nu har jag läst ut "Bröderna Karamazov" - efter 14 år!!! Jag började 1995 och läste 500 sidor och efterhand som jag inte/aldrig läst ut den har den antagit rent mytiska proportioner och jag har nu alltså...
-Läst ut den. Jaha.
Liiite antiklimax är det måste jag erkänna. Jag har inte riktigt tagit till mig faktumet att jag faktiskt läst ut boken så jag kan inte skriva så mycket om den.

Ni får väl läsa den själva så får ni se...hehehehhehehh.. hoppas att det inte tar 14 år för er bara. Men denna gång tog det ju bara från den 6 April till nu så jag har nog blivit lite, lite snabbare med åren. Nu ska jag gå och ta bort min hårtoning så jag slipper skriva mer om Karamazov just nu.

Fråga till er som läst den: Vilken bror är er favorit? Eller kanske är det fadern?

Jag ska tala om mitt Karamazovbrorval nästa gång så ......

- Stay tuned!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

...sade Frippe.

jeps sa...

Härligt. Skulle aldrig lyckas själv.