måndag 28 september 2009

Vojne, vojne...


Hur ska det gå?? Vi har nu blivit djurägare! Två små malar har flyttat in i vårt nystartade akvarium idag. De heter Bert och Birgitta och jag hoppas att de överlever.
Här är Bert - den mest nervöse/företagssamme av dem. Han bor i slottet och Birgitta har gömt sig i vår plastträdrot så hon kom inte med på bild.
Visst är det en fin och skarp bild! Jag har tagit den själv ;)
Fiskrackarn vill ju inte sitta stilla (än... vi ska nog dressera dem så att de "gör sig" bättre på bild men vi har inte hunnit gå fisklydnad 01 än så...).
Håll tummarna för mig och familjen (och Bert och Birgitta) så går det nog bra.
Gokväll!
Nu ska jag välja bok och dricka te och förbereda min extralektion som jag fick till 8.20 i morgon.
Ha det bra och
SIMMA LUGNT!

1 kommentar:

frida sa...

blubb blubb!