torsdag 24 september 2009

Små saker jag önskar...

  1. Att slippa tappa rösten! (igen)
  2. att stegräknaren ska visa grönt! (10 000 steg)
  3. att man skulle få kondition av att äta choklad

Snart är det helg och då ska nummer 2 bli av i alla!

Boken:

Jag är på sid. 624 och nu börjar det hända saker minsann! (så håll ut alla ni som gillar när det händer saker - den som väntar på något gott...osv.osv). Det är spännande men jag har varit för förkyld för att orka läsa på kvällarna mer än någon halvtimme eller så... Jag återkommer med mer (kanske?). Nu ska jag motionera mig ner i tv-soffan för i USA har mina favoritserier åter dragit igång. House!!! Hur bra som helst. Höstsäsongen ser lovande ut. Hm. ... hm....

De däringa stegen då... hm... Kanske man kan skaka räknaren... eller? Är det dumt? Jag ska tänka på saken men nu ska jag dricka te och se på tv. Guten abend freundeniner!

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Promenera på! Hur långt blir det innan den visar på grönt?
men det där med bok i öronen under tiden funkade inte för dig, va?

Elinor sa...

jag tänker bara på allt som jag borden köpa på coop eller om barnen ska ha bad eller skridskor osv. Tyvärr försvåras lyssnandet av dessa triviala sidospårtankar... I teorin tycker jag att upplästa böcker är en bra idé i alla fall :)