måndag 19 januari 2009

ÄNTLIGEN!!

Äntligen har jag blivit...

-Faster!!

Som jag har tjatat och gnatat på mina söt-syskon att de ska föröka sig och nu äntligen har det burit frukt. Underbart! Det var så bra att jag var tvungen att skriva i min - ack så försummade - bloggo.

F-låt att jag varit slarvig med skrivandet och om det är någon som fortfarande tittar in då och då så hälsar jag så mycket och tackar för alla fina kommentarer på mitt förrra inlägg.

-TACK. Jag ska skärpa mig och skriva lite nu faktiskt.

Jag kan ju börja med att säga att jag tappade lite lässugen i julas och att det är därför jag inte skrivit inlägg (delvis därför i alla fall) men nu har jag ju faktiskt både blitt faster och läst böcker så nu j-lar!!

Jag har läst min julklappsbok "Går det åt HELVETE är jag ändå född" av Agneta Klingspor samt Mary Ann Shaffers bok "Guernseys litteratur- och potatisskalspajsällskap" och håller nu på att läsa "The Given Day" av Dennis Lehane.

Jag skriver inte så mycket om böckerna nu för nu ska vi äta och sedan åka till Ellas simskola.

Vi ses i cyberrymden!

5 kommentarer:

Annas resa sa...

Trevligt att ha dig tillbaka!

Vi syns på fredag!?

Elinor sa...

självklart kommer jag!

jeps sa...

Välkommen tillbaka. Håller på att läsa Joan Didion. Känns nästan seriöst för att vara jag. :) Borde läsa en massa om PBL, men det kommer.

Anonym sa...

Vilket sammanträffande, jag blev också faster idag :) hehe.

Roligt roligt är det minsann!

Anonym sa...

Grattis faster :-)