tisdag 4 november 2008

Jag är en riktig bloggamatör och glömsk dessutom..

Hej alla som skrivit fina och roliga kommentarer till mina senaste inlägg! Förlåt att jag inte kommenterat era kommentarer men jag hade ju glömt att jag aktiverat en sk kommentarsgranskning och var tvungen att godkänna kommentarena först... Hm. Jag ska nog ta bort kommentarsgranskningen för jag brukar ju bara få fina kommentarer ju!

Sorry alla.

Just nu är det lite stiltje på blågen som ni ser men det ska snart bortförklaras:
-Utvecklingssamtal!!! Jag säger bara det. Puh. Och betänk då att jag inte ens påbörjat de utv.samt som jag ska ha i egenskap av lärare - nej, det räcker så bra med att få till tider för de egna barnens utveckling. Tur att de flesta lärares AG tycker att det är OK att åka ifrån jobbet för att gå på egna barnens samtal. Hur skulle det se ut annars? Vi vill ju att föräldrar till våra elever ska komma under arbetstid till oss så då kan ju inte vi vara sämre!

Egentligen är det ju faktiskt ganska givande att både ha och lyssna till utvecklingsamtal tycker jag men den där bloggtiden får just nu gå åt till lite jobb och annat. Som ni ser är jag inte så himla upptagen att jag inte kan snickra ihop ett lite inlägg då och då men jag tycker ändå att det gäller som ursäkt! Eller?

Nu ska jag rätta och dricka lite T och äta några (!) bullar som familjen bakade i helgen. Mums! Svärfar har gjort ett fint bakbord till oss och vi invigde det med att baka bullar.

Vad gjorde vi utan svär- och vanligaföräldrar? Inte skulle löven bli krattade i alla fall kan jag erkänna.

Ha det gött!

3 kommentarer:

Anonym sa...

AG? = Arbetsgivare eller? Facklingo från fackkvinnan?

Anonym sa...

Bakade i helgen!! och här sitter jag i mitt bantande hem och har inte blivit bjuden??

Elinor sa...

Kom när du vill! Du är förstås alltid bjuden (vare sig du vill eller inte). Men kom snart för annars kan bullarna ta slut... Vi gillar ju att fika här hemma :)