onsdag 11 juni 2008

Sommarplaner

Fotboll, fotboll, fotboll... EM, Summer Games, Piteligan....

Det är mycket fotboll just nu och lite läsa. Jag har inte läst en enda rad på en hel VECKA!

Men det kommer nog - det brukar vara så här första veckan på sommarlovet!!!

Jag älskar sommarlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

När jag orkar ska jag läsa "Katedralen vid havet" för den är jag verkligen nyfiken på och vill läsa. Snart. Jag har dessutom beställt Ajvide Lindqvists nya "Människohamn" och Lapidus "Aldrig fucka upp" så jag har mycket att se fram emot när jag blir less på Zlatan och de andra... (om man nu KAN bli less på honom förstås??)

Jag ska skriva mer när jag faktiskt läst något ... hrmmm...

6 kommentarer:

jeps sa...

Jag har gått in på klassikerna nu. Läste Jane Eyre på flyget. Funderar på att läsa Förnuft och känsla. Vad tror du?
Heja Zlatan!!

Elinor sa...

-Wow! Som sagt läser jag inte alls just nu och du läser klassiker! Jag får lite dåligt samvete nu... Jag har nämligen inte läst Förnuft och känsla... Men Stolthet och fördom två gånger så det kanske räknas? Heja Zlatan!

jeps sa...

Stolthet och fördom är nog bättre än förnuft och känsla.
Mr Darcy alla dar i veckan.

Lea sa...

Hallojsan! Men alltså jag är redan nervös inför morgondagens match mot Ryssarna...lite knäpp men ganska snäll brukar de säga:-) Synd att matchen är så sent annars hade ni kunnat komma hit med flickorna och se matchen det är roligare att vara flera...
Visst ska vi ha ett härligt sommarlov men lite varmare väder tack! Ha det gott! /Lea

Lea sa...

Var äääääärrrr du ?
Jag har en utmaning till dig./Lea

Annas resa sa...

Och hur går det med sommarläsningen? Börjar de tinte bli dags för en uppdatering snart?